Pengalaman pertama dikongkek#1

Nama aku Kiara.Tahun ni umur memang genap 21 Tahun. Muda lagi kan? Yelah,muda sangat. So,aku sambung study dekat Universiti A. 

Dekat sinilah bermulanya aktiviti liar ku. Dulu aku memang naif bab-bab sex ni. Tapi semuanya berubah bila aku berjumpa Sarah. Dia roommate aku. 

Tahun pertama,kami biasa-biasa saja. Membawang sana sini,lepak,buat kerja sama. Masuk tahun kedua,kami jadi lebih rapat. 

Sarah ni ada boyfriend. So, boyfriend dia memang selalu datang rumah sewa kami. Mula-mula aku tak syak apa-apa pun jadi. Aku ingat mereka dating biasa-biasa.

Satu hari tu,aku secara tak sengaja tersekodeng perbuatan haram mereka. Dekat ruang tamu okay! Sebab selalunya memang aku terperuk dalam bilik bila boyfriend Si Sarah ada. 

"Emm sayang,gosok laju lagiii" Sarah sedang terkangkang luas di sofa. Kelihatan Daniel sedang bermain dengan biji kelentit pink pucat milik Sarah. Aku hanya terpaku di tangga. Mereka masih tak sedar.

Daripada gosokkan bertukar kepada jilatan. Dengan perlahan Daniel mendekatkan kepalanya ke arah belahan kewanitaan Si Sarah.Badan Sarah terangkat-angkat kesedapan. 

"Ahh sayang,i can't hold it anymore. Fuck my pussy sayang,please!!" Sarah merayu kepada Daniel. 

"Emm,pepek baby dah basah lencun dah ni. Nak sayang jolok sangat ye?" Daniel mencium pepek tembam milik Sarah. Jarinya dimasukkan ke dalam lubang pepek Sarah.

"Ahhhh sayangg! Baby nak konek besar tu please!!"Mendengar rayuan itu,Daniel dengan pantas menghunuskan senjatanya yang panjang dan besar itu ke dalam lubang nikmat Sarah. Aku rasa 7 inci konek dia ni.

"Ahhhh ahhh erghhh,sayang fasterr!" Sarah yang kesedapan meramas teteknya yang masih berbalut coli. 

Aku terasa seperti ada cecair panas mengalir keluar daripada celah pepek milik ku. Aku teransang. Aku terduduk di tangga. Ahhhh,nak juga.

Seluar pendekku aku lurutkan ke bawah. Jari-jari runcing dibawa ke arah pepekku. 
Mula-mula hanya bermain dengan kelentit,tapi aku mahu rasa lebih lagi. Maka,dua jari aku masukkan ke dalam lubang pepekku yang merah-kemerahan. 

"Ahhh emm" sakit tapi nikmat. Ya,itulah apa yang aku rasakan sekarang ini. Dengan perlahan-lahan jariku bermain di dalam lubang pantat ku sendiri. Sedap. Air pepekku mengalir dengan deras keluar.

Sedang aku asyik bermain dengan pantatku sendiri,tanpa aku sedar ada mata memerhatikan perlakuan ku.

"Ara.." Sarah yang sedang berbogel menyapaku dari bawah. Daniel juga turut memandang ke arah aku yang separuh bogel.Aku kaget.

"A..aku.."











#Hehe,nak sambungan tak? Kalau nak boleh request. Fuhh cik pula terbasah sendiri karang cerita ni hehe. Sorry tau kalau ada kekurangan.